«Բանվոր»-130 /17414/., «Հայրենիքի եւ հեղափոխության...
«Բանվոր»-130 /17414/., «Հայրենիքի եւ հեղափոխության մեծ երգիչը», «Բանաստեղծի երկու դիմանկարը»
Թեմա՝
Գրական, երաժշտական, թատերական, կինո և այլ հաղորդակցման միջոցներ
Ենթաթեմա՝
Տպագիր նյութեր
Տեսակ/ժանր՝
Թերթ
Թանգարան՝ Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանՆկարագրություն ՝
Հոդվածագիրը նշում է, թե ինչքանգոհարներ կան Չարենցի վաղ շրջանի երգերում, եւ այդ
գոհարների մեջ ամենաուժեղ մոտիվներից մեկը միայնության մոտիվն է. այն այլեւս տերյանական մեղմ մրմունջը չէ, այլ մի ցնցող ողբերգություն` 20-րդ դարի երկրորդ տասնամյակին բնորոշ:
Բանասեղծի ոգին այդ տարիերին տարուբերվում էր հեղափոխական վերելքի եւ իր երկրի ճակատագրի միջեւ,- գրում է Ա. Եղիազարյանը: Նա տառապագին մտածում էր անցյալի մասին, բայց նա գիտեր, որ ապագան անհնար է տեսնել առանց անցյալը հասկանալու: Նշելով Չարենցի պոեմների,
«Երկիր նաիրի»-ի, «Էպիքական լուսաբաց»-ի մասին, նշում է նաեւ «Գիրք ճանապարհիի» մասին, որը Չարենցի բուռն ու դժվարին առօրյայի փաստաթղթերը լինելուց բացի նաեւ նրա հանճարի նոր
փայլատակումներն էին: Բայց շատ բան չհասցրեց անել: Այսօր պետք է հիշել Չարենցի մարգարեական խոսքերը իր մասին:
Նույն էջում տպագրված է Լուի Արագոնի, Իլյա Էրենբուրգի, Վիլյամ Սարոյանի «Ասույթներ Չարենցի մասին, Գ. Կարապետյանի «Բանաստեղծի երկու դիմանկարը» հուշը: 3-րդ
էջում` Լյուդվիգ Միքայելյանի
«Չարենցի հետ» հատվածն է Աննայի կարոտ պիեսից ,4-րդ էջում Էդ.. Ալեքսանյանի «Չարենցին» բանաստեղծությունն է եւ Արմենպրեսի հաղորդագրությունը` «Նոր երգեր Չարենցի խոսքերով»:
Առաջին էջի վերին եզրի մոտ ՉՏԹ կնիքն է:
Հեղինակ՝ Գ.Կարապետյան Պահպանման վայր՝
Հայաստանի Հանրապետություն
Շիֆր՝
4284
Հիմնական հաշվառանիշ՝
Հֆ 6532