«Սովետական արվեստ»թիվ 3 Ա. Այվազյան «Դրամատիկական...
«Սովետական արվեստ»թիվ 3 Ա. Այվազյան «Դրամատիկականի «Երկիր Նաիրին»
Թեմա՝
Գրական, երաժշտական, թատերական, կինո և այլ հաղորդակցման միջոցներ
Ենթաթեմա՝
Տպագիր նյութեր
Տեսակ/ժանր՝
Ամսագիր
Թանգարան՝ Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանՆկարագրություն ՝
Համարում զետեղված են 2ներդիր Մ. Սարյանի, Մկրտիչ Հաճյանի եւ Քրիստին Սալերիի աշխատանքների գունավոր վերատպությունները: Կազմի վրա Մ. Սարյան «Հայուհու դիմանկար» 1923-1924: 1923թ.- 1924թ-ին
Ե. Չարենցը ավարտել է «Երկիր Նաիրի»-ն առանձին գրքով
տպագրվել է 1926թ. Պետհրատ. Երեւան Գլխ. խմբագիր` Ս.
Բայանդուր. պատ. քարտուղար` Խաչատուր Ավագյան:
Արձակագիր Աղասի Այվազյանը իր խոհում գրում է`«Եղիշե Չարենցի«պոեմանման վեպը» ոչ միայն պատմություն է քաղաքի եւ բնակիչների, որոշակի ժամանակի սոցիալական-քաղաքական իրադարձությունների մասին, այլեւ մի հնամյա ժողովրդրի հոգու կերպի նկարագիրն է, տեսակի
ողբերգության բացահայտումը: Բեմադրության ռեժիսոր` Ե.
Ղազանչյան, նկարիչներ` Հերնիկ եւ Ռոբերտ Էլիբեկյաններ: Ներկայացման մեջ դերասանական խումբը հիմնականում ունի հավասար եւ առինքնող մակարդակ: Դերասաններ` Ի. Ղարիբյանը, Կ. Երիցյանը, Ք.
Բարսեղյանը, Վ. Մսրյյանը եւ ուրիշներ կազմում են բեմադրության մարմինը, շոշափելի նյութը: Հաճելի են բեմում
գոյություն ունեցող դերասանական դիսցիպլինան, հարգալից վերբաբերմունքը իրենց
ստեղծագործության նկատմամբ: Հատկապես գնահատելի է տելեֆոն. Սեթոյի դերակատար Ռ.
Քոթանջյաի ոսկերչական աշխատանքը: Ոչ միանշանակ եւ բազմազուգորդություններ է առաջացնում Ե. Չարենցի «Համո Համբարձումովիչը` Մազութի Համո` արքա Նաիրի `.Մ.Հ. Ա.Ն: Բեմ է տեղափոխված միայն նրա ճառի տեքստը, որը հնարավորություն չի տալիս հաղթահարելու տիպարի հանրածանոթ մակերեսը. դերակատար Լեւոն Թուխիկյան/:
Ասված է` «Գործ անելու ժամանակ է ելնում չարվածը»:
Բեմադրության հիշյան թերությունները լուրջ եւ դժվար
գործի ուղեկիցներն են միայն:
Հանդիսատեսը հաճույքով եւ բավականությամբ մտովի կվերականգնի Դրամատիկականի«Երկիր Նաիրի» ներկայացումը: Հոդվածի էջերում կան տեսարաններ Ե. Չ-ի «Երկիր Նաիրի» ներկայացումից:
Առաջին էջի մեջտեղում ՉՏԹ կնիքն է:
Պահպանման վայր՝
Հայաստանի Հանրապետություն
Շիֆր՝
2312
Հիմնական հաշվառանիշ՝
ՀՖ 5585